Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

רינה מצליח

אלא שאז טעות טכנית קטנה שינתה את כל התמונה. אין בכך משהו מיוחד Nirvadel - שיחה 1956 5 באפריל 2020 IDT אדרבה אם יש לה עוד אמירות קיצוניות כאלה צריך להביא גם אותן.


רינה מצליח מגיבה לא יסתמו לי את הפה כיכר השבת Photojournalist Israel News Scandal

בכל שבת ב-1900 מארחת רינה מצליח את האישיות שעשתה את החדשות של השבוע האחרון או תעשה את החדשות של השבוע הקרוב לראיון נרחב ומעמיק שמספק יותר מכותרת אחת.

. צילום מסך ערוץ 12 מגישת החדשות הוותיקה רינה מצליח מנהלת קריירה עיתונאית כבר קרוב ל-40 שנה שהחלה בקול ישראל והייתה ממקימי חברת החדשות של ערוץ 2. פייסבוק מאפשר לאנשים לשתף והופך את העולם לפתוח ולמקושר יותר. מיכל פתאל פלאש 90 העיתונאית רינה מצליח נחשבת לאחת הפנים המוכרות ביותר והוותיקות ביותר בעולם החדשות בכלל וזה של ערוץ 2 החדשות בפרט. רינה מצליח צרחה על האדם הלא נכון באחד הרגעים המבישים של קשת 12 פגוש את העיתונות בנתה את עצמה לא מעט על שיח ומהומה אבל ההתנהלות של המנחה אתמול מול חברי הכנסת צביקה האוזר וגלית דיסטל אטבריאן היתה שפל חדש ומחפיר שטרם נראה.

בפגוש את העיתונות חקרה מצליח את השר לביטחון פנים אחרי השבוע הגרוע שעבר עליו והיא נזהרה להעלות את החשד הסביר שאדם בגילו עלול לחוות תעתועי ריכוז וזיכרון. רינה מצליח רגילה להתבטא חריפות על אישים ואחרים. מצליח פשוט לקחה את כל האנרגיה הצינית והילדותית של נתניהו והשתמשה בה כנגדו. רינה מצליח נמצאת בפייסבוק.

את הדברים אמרה מצליח באולפן חדשות 12 ועוררה את. יום לפני בחירות 2019 שי ולאה התקשרו בשיחה מפתיעה לברר על הראיון שעשתה עם ראש הממשלה וגם קיבלו וידוי על הנושא. כעת לראשונה היא חושפת את. רינה קטי מצליח נולדה ב- 20 ביוני 1956 היא עיתונאית שדרנית טלוויזיה ורדיו ישראלית ו מגישת התכנית.

בחור חרדי עלה לשידור מול רינה מצליח ושאל אותה האם היא מתנצלת על כך שעמדה בראש המסיתים נגד הציבור החרדי. רינה מצליח is on Facebook. רינה מצליח חושפת. להיות זבוב על הקיר ביום בו יחליטו מי יהיה ראש הממשלה החדש של ישראל זו פנטזיה של רבים מאיתנו.

התוקפים את רינה מצליח הם אותם אלה שלא מוצא חן בעיניהם שהיין זולג החוצה לכאלה שהם לא העשירון העליון כאשר הם מנופחים מחשיבות עצמית ומתנשאים כאלה שמזלזלים בכל מה ששונה מהם ספונים להם במועדונים אליטיסטים של טועמי-על. Facebook gives people the power to share and makes the world more open and connected. אבל לא רק איך נראה רבין שחתם על אוסלו מה הריח של ביל קלינטון איך היחסים האמיתיים בין. למה אף פעם לא התחתנתי.

רינה מצליח צילום. רינה מצליח התעקשה להבין מה קרה לעמר ברלב והתעלמה מאפשרות סבירה. רינה מצליח במופע הסתה בפריים טיים בזמן שהציבור החרדי ישב לסעודת שבת ישבה רינה מצליח באולפן חדשות 12 והסיתה בגסות ובוטות נגד המגזר החרדי כולו. על רקע התפשטות נגיף הקורונה בריכוזים חרדיים אשת התקשורת והמגישה רינה מצליח עוררה סערה לאחר שהכלילה את הציבור החרדי ואמרה כי מדובר בציבור שאינו מקבל עליו את צווי המדינה.

מצליח השיבה כי היא אינה מתנצלת - והכללה זה חשוב ארץ היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. ההסתה הפרועה נגד העיתונאית רינה מצליח בגין הביקורת שמתחה על התנהלות החברה החרדית ברקע מגפת הקורונה כללה הפעם - מעבר להשמצות הצפויות מהמגזר - גם ערב רב של מצייצי-דעה חילונים מומחי חרדים מטעם הרשתות והעיתונות וכמובן. People named רינה מצליח. אשת התקשורת ומגישת הטלויזיה והרדיו רינה מצליח היא רווקה וללא ילדים.

לאחרונה היא נתנה ראיון לא שגרתי ליונתן ריגר במסגרת הפודקאסט החדש של חברת החדשות סמול טוק שמו. Log in or sign up for Facebook to connect with friends family and people you know. רהמ ניסה לעקוץ את רינה מצליח במהלך הריאיון בפגוש את העיתונות. רינה מצליח נולדה ב1956 היא עיתונאית ישראלית.

הצטרףי לפייסבוק כדי ליצור קשר עם רינה מצליח ועם אנשים אחרים שאתה עשויה להכיר. רינה מצליח צילום. Join Facebook to connect with רינה מצליח and others you may know. יכול להיות שבעתיד יזכירו אותה.

The latest tweets from rmatsliah.


Pin By Pascale Perez Rubin On Cooking Cooking Food Candy Machine


רינה מצליח אוגוסט 2013


הנציב נגד רינה מצליח מצבנו היה טוב יותר אמירה צורמת לטעמי אבי כץ חרדים10 Photojournalist Publications


Pin By Lana Parrilla Fan Page On Lana Parrilla Big And Rich Beautiful Women Once Upon A Time


רינה מצליח מסגירה ומאשרת בקולה שהיועמ ש מנדלבליט הוא המדליף הראשי לכלי התקשורת מי יחקור את החוקרים

Posting Komentar untuk "רינה מצליח"